Inget jobb i helgen..

Jag fick sms av Alex igår (onsdag) och han undrade om jag ville jobba med honom som bartender i Globen nu i helgen fredag-söndag, självklart tackade jag ja och fick numret till en "Martin", jag ringde honom och allt verkade frid och fröjd. Vi stämde träff idag (torsdag) och jag träffade honom på Clarion hotell vid Skanstull.

När vi satt där och snackade så frågade han om jag hade några tidigare erfarenheter och jag sade som det var, inga alls förutom det på Östermalm och att jag har gjort lite hemma. Det var tyvärr lite för lite erfarenhet och jag fick därför inte jobba i helgen :(

Men! Jag fick hans visitkort och han skulle höra av sig till mig efter hockey-vm och då skulle vi prata mer om jobb, en ny kontakt, det känns bra!

Jag ringde älsklingen och berättade hur det hade gått och när jag hade lagt på så ringde pappa, jag berättade för honom vad jag hade gjort och han blev glad! Jag sitter just nu hos honom och väntar på att han skall sluta, vi åker hem tillsammans.

Jag gick ut för en stund sedan och och tittade på lite kläder för skojs skull medan pappa hade kund och det slutade med att jag köpte två par nya jeans.

Det känns tomt utan Emelie vid min sida, hoppas att vi kan träffas snart igen! Jag älskar henne verkligen! <3


Kommentarer
Postat av: Fästmön

Jätte synd att du inte fick jobba älskling, men du fick som sagt in en fot!

Och kul att du hitta nya jeans, ska bli kul att se dom sen :-)



Jag hoppas också att vi ses snart! Vill helst ha dig hos mig redan nu <3 Längtar tills vi har vårat egna ställe :-D

Älskar dig!

2012-05-03 @ 19:22:51
URL: http://ememh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0