Mitt "barskåp"

Jag har fixat lite i min garderob, på överdelen har jag gjort ett litet "barskåp" bestående av en några flaskor gott gott och lite tillbehör för att fixa drinken så att den blir bra såsom shakers, droppkorkar och sådant som man behöver för att göra drinken på ett bra sätt och att det ser lite mer professionellt ut ;)

Just nu har jag följande tillbehör i barskåpet;
3 st Shakers varav en är en unik Absolut Vodka shaker som aldrig har varit ute för försäljning.
2 st Mätglas med måtten 2-4-6 cl
2 st Droppkorkar
1 Vinöppnare
1 Barsil
1 "släng" med Carlsberg logga

Jag har beställt en till Boston Shaker, x antal droppkorkar, en barmatta och så har jag budat på två till barmattor som jag får veta om jag vinner om 4 dagar!



Underdelen av garderoben använder jag som vanligt och där har jag några jackor, skjortor och tröjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0