Arbete hos mormor

Idag har jag fixat uppfarten hemma hos mormor och Torsten, det tog en stund men snyggt blev det!
Imorgon skall jag ta bort alla löv runt poolen och göra klart det jag inte hann med idag.

Jag kom hem till mormor vid 9 tiden efter att ha hämtat ett par skor i Rosersberg, jag vann dem på Tradera för 67 kr! Jag fick lite frukost där bestående av 3 smörgåsar och en mugg med varm choklad, gott! Jag började hålla på med uppfarten och "gången" vid 9.30 och höll på med den tills det var klart.
Jag fick fika vid 11 tiden, lite kex och en läsk, lunch åt vi vid 1 och jag fick fläskfilé med potatis och mormors gräddsås.

Jag blev klar med uppfarten runt 3, jag hade alltså fixat och donat med den från 9.30 till 15.00 med paus när jag fikade (en kvart) och åt lunch (30 minuter).

Före/efterbilder på arbetet.

Gången före


Gången efter


Trappan före


Trappan efter


Uppfarten före




Uppfarten efter


Jag tror förresten att Calles bil kände sig lite inträngd mellan två Volvobilar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0