Nyklippt och LAN!

Jag har varit lite seg på att uppdatera bloggen av olika anledningar, har inte riktigt haft lust att skriva något och att jag har varit sjuk.

Idag så har jag i alla fall klippt mig!
Det blev betydligt kortare i nacken och en del på luggen och "på huvudet".

Sedan på kvällen så åt jag middag hemma med pappa och Carro, vi såg på fotboll medan vi åt, i pausen gick jag till Corner och såg en bit på andra halvleken och sen gick jag hem till Mats, vi LANade lite, vi spelade bland annat Men Of War och Counter-Strike, gissa vem som var bäst? :)

Imorgon skall jag träffa min älskade igen och vi skall gå på kalas på söndag 15.00 hos mina kusiner, David fyller 13 år, tänk vad tiden går fort! Senare på kvällen så blir det någon form av gratulation till Calle också (som fyller 20, GRATTIS!).

Det var allt för denna gång, skall jag fortsätta att blogga? Kommentera vad du tycker! :)


Kommentarer
Postat av: Fästmön

Det var ett bra inlägg älskling! Längtar tills vi ses :-)

Och du borde fortsätta blogga om du tycker att det är roligt <3

2012-06-16 @ 09:14:52
URL: http://ememh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0