Måste nog lämna in mobilen...

Av/på knappen på min mobil har börjat bli seg så in i helvete! Jag måste trycka med tummen nästan allt vad jag har på knappen för att låsa telefonen så jag tänkte lämna in den på onsdag på affären Digital Inn i Kista Galleria. Förhoppningsvis så täcker garantin det! Jag och Johannes var i Täby centrum idag och tittade lite och pratade med killarna på Digital Inn där och de tyckte att jag skulle ta en säkerhetskopia på mobilen och sedan lämna in den. På vägen ut från centrumet så hittade vi en Burger King och där fanns det hattar eller vad man skall kalla det, jag tog en och skojade lite ;) Bild på hur jag såg ut i hatten finns här nedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0