Lite irriterad men det blir i alla fall inte Saaben...

Jag har varit lite dålig på att uppdatera, men nu tänkte jag fortsätta att blogga lite.

Jag har varit med Emelie från torsdag till idag (måndag), vi träffade hennes farmor i torsdags och då fick jag blanda en drink till henne som hon har velat testa, Cosmopolitan, den består av;
3 cl citronvodka
1 cl cointreau/triple sec
2 cl färskpressad limejuice
4 cl tranbärsjuice
drinken skakas med is och serveras i ett cocktailglas med en limeklyfta som garnityr.

Jag tror att hon blev glad av att få testa den!

I lördags så hade vi påskmiddag hemma hos Emelie, då kom hennes mormor och hennes gubbe, det var hyfsat kul men stämningen var lite sisådär..

I söndags så träffade vi en kompis till Emelie, Cilla och hennes pojkvän Robin, det var trevligt att få träffa dem, vi fikade hemma hos Cilla och efter det så spelade jag och Emelie Bingo Lotto på kvällen, vi vann tyvärr inget men vi hade det mysigt i alla fall!

När jag kom hem idag(måndag) så skulle jag försöka att fixa en bult på Saaben och när jag skulle backa ut den från garaget så backade jag över domkraften som någon hade ställt där, Calle blev tokig på mig och då gick jag igång.. Jag blev jättesur och irriterad på honom men jag gjorde inget dumt i alla fall, jag gick in i mitt rum och började städa skrivbordet så nu ser det lite bättre ut.

Saaben kommer jag med andra ord inte att köpa av honom, jag sitter just nu och tittar på bilar på Blocket och ser om jag kan hitta något kul (Volvo S60/V70). Jag mailade en "Johan" igår och han svarade att någon skulle titta på bilen (S60 2.4 140hk) idag men han skulle höra av sig om den som skulle titta på bilen inte köpte den, så det är bara att hoppas!

Pappa sa att han skulle ställa på 745an ikväll så jag kan förhoppningsvis köra den till jobbet den här veckan, det skall bli kul att köra den.. :)
Jag måste fixa en handbromswire till den och lite småpill men annars är den i ganska bra skick!



Kommentarer
Postat av: Fästmön

Helgen har varit lite upp och ner, men jag är glad och lycklig över att jag fick spendera den med dig!

Hade inte velat spendera den med någon annan <3



Du gör mig lycklig och jag undrar ibland hur jag är värd dig?

Du är världens bästa pojkvän och en fanatisk fästman.

Jag vet att jag kan lita på dig, i vått o torrt <3

2012-04-09 @ 18:49:20
URL: http://ememh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0