Jobb torsdag 5/4

Idag gick jag upp klockan fem och gjorde mig i ordning för att åka iväg till jobbet halv sex. Jag kom i tid, jag körde försiktigt och lugnt eftersom det är is på vissa ställen på vägen!

När jag väl kom till jobbet vid klockan sex fick jag börja att slipa och ta bort en massa damm och gammal färg på någon ställning där krossen skall stå.


Efter det så började jag måla och jag håller fortfarande på, har lunch nu och börjar igen vid 9.30.
Dagens lunch bestod av stuvade makaroner och falukorv.


Efter jobbet idag skall jag iväg till Danderyd och träffa Emelie och hennes farmor, det kommer säkert att bli trevligt!


Kommentarer
Postat av: Fästmö

Du är duktig älskling! Jag skulle knappt ha orkat kliva upp så tidigt!

Längtar efter dig <3

Puss puss

2012-04-05 @ 13:46:02
URL: http://ememh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0