Fortfarande lite sjuk men det känns bättre!

Jag hostar fortfarande men halsontet börjar bli bättre, håller på att fixa lite här hemma tillsammans med Carro, jag väntar finbesök.. <3 Emelie skall nämligen komma idag! <3

Jag frågade henne om vi kunde fixa och rensa i min garderob och det ville hon, det är roligare att hålla på om man är två.

Får se vad som händer ikväll, jag tror att vi bara skall ta det lugnt och mysa här hemma :)

Jag fick hem min Wacom tablet som jag beställde, får se om jag kan lära mig hur den funkar och så, jag hade en förut men den sålde jag till en klasskompis för att jag inte hade intresse för det då, får se om jag kan få upp intresset nu :)

Det känns som att det var längesen jag och älsklingen var tillsammans men det har inte ens gått en vecka!
Hon är så himla mysig och gullig, jag älskar henne verkligen! ❤

Nu skall jag äta lunch, en pizza som jag har värmt i ugnen.

Bild på min tablet;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0